Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja
(nazadnje posodobljeno 09.09.2024; dodan vpis spremembe trasakcijskega računa).
Lepo pozdravljeni v naši spletni trgovini Biljardist.si
Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Biljardist.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Biljardist.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Templar, trgovina, zastopništvo in ostale storitve, d.o.o., v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Ob registraciji na spletno stran Biljardist.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Vsi osebni podatki bodo strogo varovani.
Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu Biljardist.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
CENE
Vse cene v spletni trgovini Biljardist.si so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Podjetje Templar, trgovina, zastopništvo in ostale storitve, d.o.o. je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
NAČIN PLAČILA
Plačilo po povzetju
Kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov.
Po predračunu na transakcijski račun prodajalca
Blago lahko poravnate po predračunu na transakcijski račun trgovca oz. prodajalca
IBAN SI56 0400 0027 7946 263 , SWIFT KBMASI2X (OTP Banka).
Predplačilo za artikle je možno le po predhodnem dogovoru. Predplačilo, ki bo izvedeno brez dogovora, ne bo pogoj za nakup.
STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE
Pri nakupu do 75,00€ je v spletni trgovini www.biljardist.si, za vse pakete do 40kg, ki ne presegajo omejitev dimenzij našega paketnega distributerja z obsegom paketa 300cm ali dolžine paketa 200cm, znaša 4,70€ z DDV. Pri nakupu nad 75,00€ je v spletni trgovini www.biljardist.si poštnina brezplačna, razen v primeru, ko skupna masa paketa presega 40 kilogramov, oziroma kadar skupna dolžina in obseg paketa presegata tri metre (300cm). Obseg izračunamo kot vsoto dveh višin, dveh širin in dolžine (primer izračuna: 2 x višina + 2 x širina + 1 x najdaljša stran). Ob tem dolžina paketa ne sme preseči 2 metrov. Naročila oddana do 9. ure med delavniki, bodo odpremljena še isti dan. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če ima ponudnik naročen artikel na zalogi, ga bo kupcu dostavil najkasneje v roku 3 dni. V primeru, da izdelka ponudnik nima na zalogi in bi bilo potrebno zato stopiti v kontakt z drugimi prodajalnami, ki prodajajo njegove izdelke, ali dobavitelji, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku do 20 delovnih dni od prejetega naročila.
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk do 40 kilogramov je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Za pakete, ki so težji od 40 kilogramov in jih je možno prepakirati v več paketov (primer: ročni nogomet, ki nima že sestavljenega korpusa) je strošek dostave 20,00€ z DDV.
Za pakete, ki so težji od 40 kilogramov in jih ni mogoče prepakirati v več paketov, je v naši trgovini možen osebni prevzem s primernim vozilom. V kolikor kupec nima možnosti za lastni prevzem artikla priporočamo, da si stranka v lastni režiji organizira prevoz preko ponudnika tovrstnih storitev SŽ Express in se pri ponudniku dogovori za ceno ter termin prihoda za naklad artikla v naši trgovini. Družba Templar, trgovina, zastopništvo in ostale storitve, d.o.o. ne odgovarja za pogoje poslovanja in cene omenjenega ponudnika (SŽ Express).
NAROČILO BLAGA
Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju Templar d.o.o.. Kupec lahko dostopa do pogodbe po vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte. Potrošnik predno odda naročilo lahko spremeni količino, doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake.
Potrošnik predno odda naročilo lahko spremeni količino doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake.
Potrošnik lahko pred končno oddajo naročila preveri pravilnosti naročila, kjer je omogočen celoten pregled naročila vključno s količino in ceno ter možnostjo popravka morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko oddano.
POSTOPEK NAKUPA OZ. NAROČILA
Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Koraki nakupa:
1.korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle in količino slednjih, nato klikne gumb dodaj v košarico. Prikaže se vam povzetek vašega naročila, kliknite zaključi z nakupovanjem, nato vpišite vaše uporabniško ime in geslo, ali se registrirajte. Na to izberite želeni način dostave, kliknite nadaljuj izberite način plačila in potrdite naročilo.
2.korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3.korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi vseh izdelkov.
Vsak izdelek, je pred uporabo na varen način potrebno preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnite. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in NA LASTNO ODGOVORNOST.
Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni.
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila št.: xxxx-xxxx
V vsebini sporočila: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca c) naslov kupca
DOBAVA BLAGA
Če je blago na zalogi trgovec v roku nekaj delovnih dni (do največ 3 delovnih dni) blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Poleg blaga kupec prejme tudi račun.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja, GLS.
Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na kontaktni e-naslov: info@biljardist.si ali telefon 041 249 993 da odstopa od pogodbe ali naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Opis pravice do odstopa od pogodbe skladno s 43. Č členom oziroma obvestilo, če te pravice nima, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila da je blago poslal nazaj. Razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora vrniti blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
– v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje podatke uporabnika, slike, nastavitve,
– v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list.
pravilnik in obrazec za odstop od pogodbe si lahko v PDF obliki prenesete iz povezave: http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf
ali kopirate tekst v Word dokument po navodilih iz te povezave, vnesete zahtevane podatke in dokument natisnete, ter ga skeniranega in podpisanega posredujete na elektronski naslov info@biljardist.si
Stvarna napaka
Postopek uveljavljanja stvarne napake:
37čl. ZVPot:
– Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za
stvarne napake svoje izpolnitve.
– Napaka je stvarna:
– 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,
ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane;
– 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
– Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
– Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
– 37.a člen
– Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
– Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
– Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
– 37.b člen
– Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
– Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
– Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
– 37.c člen
– Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek.
– V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
– Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
REŠEVANJE SPOROV
stranki bosta morebitne spore skušali rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.
Ne priznavamo nobenega izvajalca glede izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje Templar d.o.o., skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Templar d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
KODEKSI RAVNANJA
Ni kodeksov ravnanja.
VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino na način kot je stranka plačala oziroma preko TRR v najkasneje 14 dneh po prejemu artiklov.
GARANCIJA
16. člen
Za blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe potrošniku izročiti garancijski list dajalca garancije. Garancijski list mora vsebovati naslednje podatke:
1. firmo in sedež dajalca garancije;
2. firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
3. datum izročitve blaga;
4. podatke, ki identificirajo blago;
5. izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
6. ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
7. trajanje garancijskega roka;
8. za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate;
9. opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
7. člen Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu.
Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
18. člen
Garancijski list mora biti potrošniku lahko razumljiv. Kadar je izdelek namenjen prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti garancijski list sestavljen v slovenskem jeziku pisno na papirju ali drugem trajnem nosilcu podatkov, ki je enostavno dostopen potrošniku.
Dajalec garancije ima vse obveznosti po zakonu, tudi če garancijski list ne vsebuje vseh podatkov iz 16. člena zakona ali ni izdan v skladu s prejšnjim odstavkom.
19. člen
Minister, pristojen za gospodarstvo, izda pravilnik, s katerim določi:
– blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta, in
– rabljeno blago, za katero mora prodajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega meseca.
20. člen
Proizvajalec mora za blago iz prve alineje prejšnjega člena tega zakona:
– zagotoviti potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;
– zagotavljati servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na proizvodih ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, razen če sam ne opravlja te dejavnosti;
– zagotavljati brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;
– zagotavljati proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.
Če proizvajalec ne zagotovi potrošniku navodil za uporabo in seznama pooblaščenih servisov, jih je potrošniku dolžan izročiti prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe.
21. člen
Prodajalec mora ob sklenitvi prodajne pogodbe za blago iz druge alinee 19. člena tega zakona izročiti potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo blaga ter zagotavljati brezplačno odpravo napak na blagu v času garancijskega roka.
21.a člen
Proizvajalec in prodajalec imata vse obveznosti po tem zakonu tudi, če za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, garancijski list ni bil izdan ali potrošniku ni bil izročen.
Šteje se, da garancijski list ni bil izdan, če potrošniku niso bile izročene listine, na katerih so podatki iz 16. člena tega zakona. Če so podatki na različnih listinah, mora prodajalec potrošnika na to posebej opozoriti.
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
21.c člen
Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.
Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
21.č člen
Pravice iz tega poglavja pripadajo tudi osebam, ki se po tem zakonu ne štejejo za potrošnike, razen pravic iz 21. člena tega zakona.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Sklenjena nakupna pogodba bo shranjena v elektronski obliki pri Templar, trgovina, zastopništvo in ostale storitve, d.o.o..
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
KOMUNIKACIJA
Templar, trgovina, zastopništvo in ostale storitve, d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Templar, trgovina, zastopništvo in ostale storitve, d.o.o. izrecno spoštoval.
MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka našega pogodbenega partnerja GLS ali Pošte Slovenij petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 10,00 EUR brez DDV in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.
GDPR politika zasebnosti:
Splošni pogoji obdelave osebnih podatkov
V družbi Templar d.o.o. - Trgovina Biljardist.si (v nadaljevanju: upravljavec) se zavedamo, da je varstvo osebnih podatkov osnovna pravica vsakega posameznika, zato cenimo zasebnost in vaše podatke skrbno varujemo.
S prijavo na internetno stran upravljalca ( www.biljardist.si ) in/ali obveščanje potrjujete, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji, da so navedeni osebni podatki resnični in točni, ter dovoljujete, da jih upravljavec osebnih podatkov obdeluje za namene, za katere so bili zbrani.
Kot upravljavec vaših osebnih podatkov se zavezujemo, da jih bomo obdelovali skladno z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov, in evropskimi zahtevami glede varstva osebnih podatkov.
1. Podatki, ki jih obdelujemo
Novice trgovine Biljardist.si
- Izvajanje elektronskega sporočanja
Elektronsko sporočanje novic se izvaja z namenom sporočanja o aktualnih dejavnostih naše trgovine. Za izvajanje le-tega potrebujemo naslednje podatke: vaše ime, priimek, e-poštni naslov, IP, datum in čas prijave, naziv organizacije (opcijsko) in delovnega mesta (opcijsko).
Vaše podatke bomo za namen izvajanja elektronskega sporočanja uporabljali do preklica privolitve.
- Pošiljanje paketov z naročenimi artikli po hitri (GLS) ali klasični pošti
Za izvajanje le-tega potrebujemo naslednje podatke: vaše ime, priimek, naziv organizacije, naslov organizacije (ulica, poštna št., kraj, država), vaš e-poštni naslov (opcijsko).
Vaše podatke bomo za namen izvajanja elektronskega sporočanja uporabljali do preklica privolitve.
2. Pravice posameznika
Posameznik ima pravico, da kadarkoli zahteva spremembo, dopolnitev, izbris ali omejitev obdelave svojih osebnih podatkov, tako da upravljavcu pošlje elektronsko sporočilo na info@biljardist.si
Prav tako ima posameznik pravico, da preko elektronskega sporočila od upravljavca dobi potrditev, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki.
Posameznik, ki ne želi prejemati novic trgovine biljardist.si in/ali biti obveščen o prodajnih akcijah in novih artiklih v tiskani ali elektronski obliki, se od teh aktivnosti odjavi na naslednje načine:
- odjava neposredno s klikom na »odjava«, ki se nahaja v nogi vsakega tovrstnega elektronskega sporočila;
- s poslanim zahtevkom na elektronski naslov: info@biljardist.si
Če posameznik meni, da je prišlo do kršenja varstva osebnih podatkov, lahko to prijavi nadzornemu organu (Informacijski pooblaščenec).
Če bo upravljavec uporabil osebne podatke v drug namen, kot so bili zbrani, mora o tem obvestiti posameznika in od njega pridobiti novo privolitev.
3. Varovanje in čas hrambe osebnih podatkov
Upravljavec vse podatke o posameznikih varuje skladno s politikami varovanja osebnih podatkov in zahtevami za zavarovanje osebnih podatkov, ki jih določajo zakonodaja Republike Slovenije in predpisi Evropske unije.
Zavarovanje osebnih podatkov zajema pravne, organizacijske in ustrezne logično-tehnične postopke in ukrepe, s katerimi se zagotavlja:
• varovanje prostorov, naprav in sistemske programske opreme;
• varnost aplikativne programske opreme za obdelavo osebnih podatkov;
• varnost pri posredovanju in prenosu osebnih podatkov;
• onemogočanje dostopa nepooblaščenim osebam do informacijskih sredstev, na katerih se obdelujejo osebni podatki, in do zbirk osebnih podatkov;
• izvajanje postopkov rednega preskušanja, ocenjevanja in vrednotenja učinkovitosti tehničnih in organizacijskih ukrepov za zagotavljanje varnosti obdelave;
• zmožnost pravočasne povrnitve razpoložljivosti in dostopa do osebnih podatkov v primeru fizičnega ali tehničnega incidenta.
Posameznik je seznanjen in se strinja, da upravljavec osebne podatke, ki jih je posameznik posredoval, hrani toliko časa, kolikor je navedeno v delu »Podatki, ki jih obdelujemo« tega dokumenta. Ostale podatke lahko upravljavec hrani samo toliko časa, kolikor je to nujno potrebno za dosego namena, za katerega so bili podatki zbrani, nato pa jih mora trajno izbrisati ali anonimizirati, tako da določenega podatka ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.
4. Izključitev odgovornosti
Upravljavec ne odgovarja za škodo, ki bi posamezniku nastala, ker je upravljavcu posredoval napačne, lažne, nepopolne ali zastarele podatke, ki se nanašajo na posameznika.
Upravljavec je odgovoren za škodo, ki jo povzroči obdelava, le, kadar ne izpolnjuje obveznosti, ki jih zahteva Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov, ali zakonodaja, ki ureja varovanje osebnih podatkov, ali kadar je ravnal v nasprotju z določbami le-te. Upravljavec je izvzet od odgovornosti, če dokaže, da v nobenem primeru ni odgovoren za dogodek, ki povzroči škodo.
5. Kontaktni podatki upravljalca
Na vsa dodatna vprašanja glede obdelave osebnih podatkov vam bomo v našem podjetju z veseljem odgovorili.
Vprašanja lahko naslovite na:
Templar d.o.o.
Prušnikova 55
1210 Ljubljana, Slovenija
na elektronski naslov: info@biljardist.si
ali telefon: 041 249 993
VPIS V REGISTER
SKD Glavna dejavnost: 47.640 Trg. dr. prd. s športno opremo
Druge dejavnosti:
- 31.090
- 46.180
- 46.490
- 47.650
- 47.910
Številka vpisa/matična številka: 6428410000
Datum vpisa pri registrskem organu: 26.08.2013 AJPES Ljubljana
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Vaša trgovina, Biljardist.si
www.biljardist.si